دلم برای خودم تنگ می شه

همه چیز داره فراموشم می شه 

اونقدر همیشه منطقی بودن رو در اولویت قرار دادم  

اونقدر منطق و عقل نگهبان همیشگی رفتارها و کارهام بودن که احساسم داره فراموشم می شه 

اونقدر همیشه خواستم کارها رو درست انجام بدم یا حتی فقط خواستم انجام بدم که یادم رفته در مورد هر کدومشون چه فکر و احساسی داشتم  

هیچوقت دوست نداشتم اینطوری باشم  

اونقدر هر روز دارم جمع و جور می کنم ؛می شورم ؛می پزم و....... که یادم می ره فکر کنم یادم می ره احساس کنم 

وقتی مطالعه ندارم یعنی حداقل چند جمله رو به طور عمیق و جدی نمی خونم انگار یه موجود گیج ومنگ می شم که داره روزاش رو فقط می گذرونه 

نننننننننننننننننننننننننننننننننننننه اینطوری دوست ندارم 

بهترین قسمت فقط وجود پرنیانه که واقعا ماه شده 

ولی درستش می کنم فقط تمرکز می خواد قبل از خواب ؛و زمانهایی که پرنیان خودش آروم بازی می کنه 

نظرات 4 + ارسال نظر
سعید شنبه 14 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:53 ق.ظ http://justpersian.net/UsersPage/negin71-Linkbox.html

با سلام به شما دوست عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشد
دوست عزیز برای بالا بردن آمار سایت خود در لینک باکس ما عضو شوید
لینک باکس ما با دیگر لینک ها تفاوت هایی دارد که فضای کمتری
از سایت شما را می گیرد و درزم آمار بسیاری برای سایت شما می آورد. منتظر حضور گرمتان هستیم .. متشکر سلیمانی..

ممنون از پیشنهادتون
حتما سر می زنم

جوینده! شنبه 14 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 02:44 ق.ظ http://www.lightandshadow.blogfa.com

تنها جان تمرکز رو جدی بگیر که واقعا نقش مهمی این وسط بازی می کنه
بزرگ شدن پرنیان که خودش یه دنیاست و به همون قدر جای شکر داره
اما در مطمئن باش که یه راه حلی براش پیدا می کنی چون واقعا به اون گمشده نیاز داری رفیق!
چون:
"گاهی اوقات انسان در تنهایی کورسوی نوری را میابد که اشنایی غریبه می پنداردش!

این تک سوار سرزمین روشنایی در اوج تاریکی تنهایی انسان چیزی نیست جز تلالو گوهر وجود خود او!"
این کمکت میکنه تنها جان...

آره واقعا نیاز دارم؛ انگار شما خیلی خوب درک کردین که من یه جورایی گم شدم.

کاش به خودم اجازه بدم میون وظایف و در گیریهای روزمره؛یه کم زندگی کنه
مرسی

جوینده! یکشنبه 15 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 05:19 ب.ظ http://www.lightandshadow.blogfa.com

تنها جان عیدت مبارک رفیق، امیدوارم به خوش یمنی این روز عزیز این خونه رو بخرید، بعله:))

عید شما هم مبارک همراه همیشگی.

بعله ایشالله .
یه سور باید بدم اونوقت واسه امام علی.

جوینده! پنج‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:47 ب.ظ http://www.lightandshadow.blogfa.com

وکیل بزرگ؟
کجایی شما؟
همه چیز مرتبه؟
اوضاع رو به راهه؟

سلام
وکیل بزرگ؟فعلا که کار تعطیله تا دو سالگی نی نی خانمم
پای پرنیان شکسته
ولی خوبم کنترل اوضاع در دسته
کنترل خودم رو هم دارم به دست می گیرم کم کم
یه کتاب جدید خوندم یذره بهترم
همنوایی شبانه ارکستر چوبها اثر رضا قاسمی
به نظرم جالب بود یعنی اون عطش ذهن آدم واسه یه چیز معمولی نخوندن یه چیز خاص خوندن رو تا حدی جواب می ده دوسش داشتم بخصوص آخرش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد