سلام از امشب می خوام اگه خدا بخواد هر شب آپ کنم البته اگه پرنیان بذاره ؛ 

چقدر یه نی نی ناز داشتن شیرینه من اصلا آدم بچه دوستی نبودم و با اینکه ۸ سال از ازدواجم می گذشت اصلا در حسرت بچه نبودم چون یه عالمه کار و برنامه واسه خودم داشتم ولی حالا می بینم چقدر شیرینه و دوست داشتنیه وآدم کلی رشد می کنه و چیزای جدید یاد میگیره به علاوه خیلی بیشتر می خواد و میتونه آدم خوبی باشه انگار خوب بودن آدم تسهیل میکنه و نه تنها برنامه های آدم به هم نمیریزه بلکه کلی ایده و انگیزه به آدم میده فقط یه چند سالی آدم متوقف میشه و بعد شروع می کنه. 

الان که روحیهم خیلی خوبه با اینکه خسته ام و یه شغله ۲۴ ساعته س ولی خوبم 

فقط دلم واسه خدا خیلی تنگ شده چون خیلی وقته خدا بهم لیاقت نماز خوندن نداده باید کلی دوباره سعی کنم تا بتونم مرتب بخونم(همیشه هر چند وقت یکبار دچار این مشکل میشم) خوش به حال کسی که این مشکل نداره هر کی می تونه مرتب وبه موقع نمازاش بخونه باید واقعا شاکر باشه .شب همه و خودم خوش.

سلام دوست عزیزی که برام کامنت گذاشته بودید فراموش کردم جواب بدم ؛اوقات شما هم به خیر. 

 

 

در حال گم شدنم  

در حال گم شدنم 

هر از چند گاه؛می یابم خود را که در حال گم شدنم و 

کلامی شاید یا تصویری  

پیدا شدنم را موجب میشود 

هزار سپاس او را  

که گم شدنم را برنمی تابد هزار سپاس او را.

می گن هر کاری که می خوای حتما انجام بشه یا انجام بدی بنویس ؛احتمال تحقق یافتنش خیلی بیشتر میشه؛ولی من همش یادم میره بنویسم؛ الان مینویسم 

من تا آخر هفته یک فصل از پا یان نامم می نویسم.حتما حتماخدایا کمکم کن. 

چقدر حرف دارم واسه زدن ولی نمیشه؛اصلا هیچی تو مغزم یه جا واینمیسه که روش تمرکز کنم و بنویسمش.هر چیزی مییاد خودش نشون میدهه و میره. 

ایشالا کم کم تورکزش پیدا میکنم 

آخه با وجود یه پرنیان کوچولو یه پایان نامه گنده لو ویه خونه وولوولو!نمیشه دیگه!