نیروی واحد

اون کتابه رو که گفته بودم دارم می خونم آئین سرنوشت سازی (وین دایر) گفته :هر انسانی می تونه سرنوشت ساز باشه چون انرژی هر کسی با  کل انرژی جهان یکی هست و خداوند سرمنشا این انرژی است ؛واگر انسانی بتونه این موضوع رو درست درک کنه و روحش رو هم به اندازه کافی از زوائد پاک کنه ؛از همون انرژی خودش که با همه کائنات واحد است استفاده می کنه و آنچه رو که می خواد برای خودش می سازه 

البته این چیزیه که من از کتاب فهمیدم. 

حالا حس می کنم؛ بیشتر می فهمم که لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم یعنی چه .

نظرات 2 + ارسال نظر
پینوکیو دوشنبه 18 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:25 ق.ظ

راستی وین دایر جزو محبوب های من هم هستا
البته اگه از کتابای اولش شروع کنی به خوندن و به ترتیب بیای جلو می بینی که اونم در حین نگارش کتاباش دچار تغییرات زیادی شده
راحتتر بگم
متعالی تر شده
خالصتر و ناب تر

من کتابای دیگه ش رو نخوندم
ولی نویسنده خوبیه واقعا ؛ خب خوش به حالش

جوینده! دوشنبه 18 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:32 ب.ظ http://www.lightandshadow.blogfa.com

ببین چه جوری آدم رو وسوسه می کنی بره اون کتابه رو بخره و بخونه:D
اما باهاتون موافقم اساسی بعضی وقتا بعضی ادراک ها و بعضی از مطالعات باعث می شن تا ناخودآگاه پی به مفهوم یکی از ایات قران ببری
برام اتفاق افتاده و اون سکوت و بهت لحظه ای که انسان رو فرا می گیره رو دوست دارم!
براتون بهترین آروزها رو می کنم دوست اندیشمند من:)

اوهوم حس کردین اون لحظه چقدر واسه آدم عزیزه
منم آرزوی بهترینها رو دارم
اندیشمند؟کاش باشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد