که چی؟

هر چند وقت یکبار میزنه به سرم  

می گم خوب که چی؟ 

اسم مرضم رو گذاشتم ( که چی؟)  هرچند وقت یکبار می گم واسه چی اومدیم تو این دنیا آخههه؟ 

حالا اون هیچی چرا اون همه آدم از اول دنیا تا حالا اومدن به این دنیا ؟ 

خودم یه عالمه جواب دارم ها حتی جواب هام کاملا خودم رو قانع می کنه ولی بازم بعضی وقتا همه چی به نظرم خیلی مسخره می یاد 

خدا جونم رو خیلی دوست دارم ومهمترین ؛مهمترین ؛مهمترین چیز یا کسی که به نظرم زندگی رو ارزشمند می کنه همون خدا جونمه  

ولی از اون جایی که این یه مرض مزمنه خوب باید هر چند وقت یکبار عود کنه دیگه 

گاهی اوقات هم بعد از این مریضی به چیزای جدیدی می رسم ؛ایندفعه به خودم گفتم : 

بابا جون لازم نیست کار خاص و بزرگی انجام بدی اومدی تو هم زندگی رو بتجربی دیگه

نظرات 6 + ارسال نظر
جوینده! پنج‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:17 ق.ظ http://www.lightandshadow.blogfa.com

تنها جان رفیق درکت می کنم کاملا وبه همین خاطر بهت پیشنهاد میکنم راجع به کیهان و سیاه چاله ها یه سری مطالعه آزاد داشته باشی!
اگه شما هم مثل من یه آماتوری این کتاب خیلی می تونه کمکت کنه:
"اسرار کیهان"
نوشته:بهنام محمد پناه
انتشارات سبزان
فروش اینترنتی: www.iiketab.com
نمی تونم بگم بعد از خوندن این کتاب چه اتفاقی تو ذهنت می افته چون اگه بگم ممکنه مسیر اصلی گم بشه!
فقط پیشنهاد می کنم بخونش اونم شبا!

مرسی واقعا ممنون از این پیشنهاد
کتاب رو سفارش دادم از همون سایت ؛امیدوارم زود بیارنش

خدا رو شکر که درک می کنینا آخه به بعضیها که این فکرا رو می گم یه جوری بهم نگاه می کنن که حس می کنم یا خیلی لوسم یا افسرده یا ....

MEHDI یکشنبه 1 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:48 ب.ظ http://north-boy.blogsky.com

تو هم دوست عزیز اومدی تا زندگی کنی و باشی و کنجکاوی کنی و بگی که خدایی هست...همین باعث میشه که اون دنیا خدا بهت چیز جدیدی بده و اون دنیای جدیده!
دوست عزیز من شما رو با نام " من و دنیا " لینک کردم
شما هم من رو با نام" دنیای رمز آلود نسبیت ها"

ممنون
جالب بود نظرتون
حتما لینک می کنم

جوینده! پنج‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 04:23 ب.ظ http://www.lightandshadow.blogfa.com

خصوصی!
سلام سلام:)
خوبی تنها جان؟
مشکل حل شد به سلامتی؟
آپ دیت نمی کنی تنها جان؟
ما منتظریما...

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
مرسی از لطفتون
مشکل حل شد خدا رو شکر باورتون می شه با چند بار صدقه دادن والبته پیگیریهای مداوم همسرم
اسباب کشی داشتیم اینترنت در دسترس نبود
چقدر دلم تنگ شده بود واسه اینجا

جوینده! شنبه 7 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:31 ب.ظ http://www.lightandshadow.blogfa.com

خصوصی!
سلام سلام:)
اومدم عید رو بهت تبریک بگم تنها جان
امیدوارم لحظه های زندگیت رو همیشه با شادی و سرور به خاطر بیاری دوست عزیزم
باز هم عیدت مبارک ;)

سلام
عید شما هم مبارک
خیلی مبارک
عید غدیر هم پیشاپیش مبارک
من هم امیدوارم هر لحظه تون رو زندگی کنین و شاد باشین

جوینده! دوشنبه 9 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 06:59 ب.ظ http://www.lightandshadow.blogfa.com


تنها جان؟
سلام!
کجایی شما؟
حالت خوبه؟
پرنیان ما چطور؟
تنها جان نمی خوای بنویسی؟
ما منتظریما...

بازم سلام
دلم واسع نوشتن تنگ شده حتما زود زود آپ می کنم
مرسی که به یادم بودین

جوینده! پنج‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:57 ق.ظ http://www.lightandshadow.blogfa.com

خب با این اوصاف باید بگم :
خونه نو مبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــار ک( فکر کنم به اندازه کافی کش دار شد :D)

مرسسسسسسسسسسی ایشالا مبارک باشه و ما اینجا رو بخریم
ای خدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد