پرنیان می خواند؟

چقدر زیادن چیزایی که می خوام بنویسم درمورد خداجون؛در مورد پرنیان ُدر مورد زندگیم ُدرمورد فکرام؛در مورد خانواده شوهر!خیلی چیزاست ولی اصلا نمی تونم جمع وجورشون کنم چون ذهنم نیاز به بررسی و تعمق داره؛ اینطوری نمی شه 

 پسر یکی از دوستای آقای همسر  ۵ سالشه و می تونه بخونه ؛خیلی خوشم اومد 

البته قبل از اینکه اینو بشنوم هم دلم می خواست به پرنیان ؛قبل از مدرسه آموزش بدم ولی حالا دیگه مطمئن شدم 

با مادر اون گل پسر؛صحبت کردم گفت از یک سالگی کم کم شروع کرده آموزش رو؛والبته خود پسرش خیلی مشتاق و علاقه مند به یادگیری بوده 

گفت از یک سالگی شروع کرده؛خوشحال شدم آخه من از الان که پرنیان ۸ ماهشه ؛شروع کردم و نگران شده بودم که چرا خیلی علاقه نشون نمیده!نکنه من بلد نیستم چی کار کنم 

اما حالا خیالم راحت شد 

 هر چند تو کتاب تاریخ روانشناسی نوین نوشته شده بود که    یکی از روانشناسا که معروف هم هست الان اسمش رو یادم رفته 

از زمانی که بچه ش به دنیا اومده ؛هر چیزی که بلد بوده را روزی ۵ ساعت بهش آموزش می داده و اون بچه تا ۳ سالگی همه اون علمها رو یاد گرفته بوده چون اون روانشناسه اعتقاد داشته که بدن وذهن انسان مثل ماشین می مونه و به این ذهن ماشینی میشه همه چی رو منتقل کرد 

واسه همین بود که من فکر می کردم سن ۸ماهگی ؛واسه شروع آموزش دیرم هست.  

چقدر دلم برای خدام؛خدامون ؛خدای آدما تنگ شده  

چقدر ازش دورم  

چقدر به انرژی برای برگشتن پیشش نیاز دارم 

چرا نمی شه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نظرات 1 + ارسال نظر
جوینده! جمعه 8 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:31 ق.ظ http://www.lightandshadow.blogfa.com

پرنیان، دانشحوی 8 ساله MIT
بعله:D

نه بابااااااااااااااااا دیگه
بتونم بهش خوندن نوشتن یاد بدم کلی کار کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد